2022-04-04 «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
З 5 квітня абонентська служба відновлює прийом споживачів
З вівторка, 5 квітня, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.

З 5 квітня, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів.
Прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком:
— понеділок – четвер — з 08:00 до 17:00
(із 12:00 до 13:00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься);
— п'ятниця — з 08:00 до 15:45
(із 12:00 до 13:00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься);
— субота і неділя — вихідні.
Звертаємо увагу, що на час діючих у державі карантинних обмежень відповідно до рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України запроваджено додаткові обмеження на режим відвідування споживачами абонентської служби, а саме:— на вході до приміщення буде організоване місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками;
— до приміщення допускатимуться відвідувачі тільки в захисній масці;
— прийом здійснюватиметься з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м);
— дозволятиметься одночасне перебування 5 відвідувачів (з розрахунку не більше однієї особи на 10 кв. м площі зали обслуговування).

«Полтаватеплоенерго» рекомендує полтавцям надавати перевагу дистанційному отриманню консультацій. Це дозволить не лише отримати консультацію в більш комфортних умовах та в зручний для споживача час, а й уникнути черг і зменшить ризики через скупчення людей під приміщенням абонслужби підприємства.
Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть у робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби на номер (0532) 510-455.
Отже, щоб звернутися до фахівців підприємства, ми рекомендуємо скористатися он-лайн інструментами. Зокрема:
— без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;
— з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;
— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.
Якщо ж обставини вимагають від споживача особистої присутності в процесі звернення до підприємства та/або підготовка відповіді на звернення потребуватиме певного часу, то споживачеві буде запропоновано замість тривалого очікування повернутися по документи пізніше. Строк готовності документів у кожному окремому випадку визначатиметься індивідуально (на конкретний час, конкретну дату, по дзвінку представника підприємства тощо). У такому разі споживачу достатньо буде у домовлений раніше час (без очікування в черзі) просто забрати свої документи в адміністратора при вході до абонентської служби. Підприємство дякує за своєчасну оплату коштів за спожиті послуги незважаючи на воєнний стан і складну ситуацію в країні. «Полтаватеплоенерго» прохає по можливості здійснювати своєчасні розрахунки за спожиті послуги, адже ці кошти вкрай необхідні підприємству в першу чергу для здійснення розрахунків з постачальниками енергоносіїв (природного газу, електричної енергії, води тощо).
Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
















































