‹‹ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО›› НАГАДУЄ: Розрахунки за послуги підприємства слід проводити своєчасно та у повному обсязі

2019-07-18  
Вчасна оплата споживачами отриманих від «Полтаватеплоенерго» послуг дасть змогу підприємству розраховуватися за енергоносії та постійно працювати над покращенням теплопостачання. Сплачувати за централізоване опалення і гарячу воду необхідно повністю і до 20 числа місяця, наступного за розрахунковим

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Записатися на прийом в абонентську службу підприємства можна в «Особистому кабінеті споживача»

2019-07-17  
Через «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/) можна не тільки дізнатися розмір нарахувань чи звернутися по консультацію і роз’яснення, а й записатися на прийом до фахівців абонентської служби. Для цього... 

Вітаємо бухгалтерів підприємства з професійним святом!

2019-07-16  
16 липня професійне свято відзначають бухгалтери всіх структурних підрозділів «Полтаватеплоенерго»…


ЗА ЧУЖІ БОРГИ — БЕЗ ОПАЛЕННЯ: Що чекає на мешканців 109-го мікрорайону міста?

2019-07-12  
У такій ситуації опинилися мешканці так званого 109 мікрорайону поблизу Інституту зв’язку. Раніше опалення отримували від відомчої котельні Полтавського турбомеханічного заводу, але теплопостачання припинилося через борги підприємства. Який вихід із ситуації пропонує міська та обласна влади та до чого готуватися мешканцям цього мікрорайону?..

Головний інженер «Полтаватеплоенерго» Володимир Пасічко: «Більш ніж половина теплового господарства міста вже готова до нового опалювального сезону»

2019-07-11  
На екваторі літа «Полтаватеплоенерго» аналізує стан готовності об’єктів теплопостачання та теплових мереж міста до наступного опалювального сезону. Про те, що вже виконано, і про роботи, які полтавські теплоенергетики планують завершити до початку опалювального періоду 2019-2020 років, розповів головний інженер обласного комунального підприємства Володимир ПАСІЧКО

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Лише обмежене коло питань потребує особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства

2019-07-08  
Вирішення лише обмеженого переліку питань, які час від часу виникають у споживачів послуг «Полтаватеплоенерго», потребує їхньої особистої присутності в абонентській службі. Відповіді на решту питань та отримання консультацій від фахівців підприємства можна отримати дистанційно...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за червень дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

2019-07-04 
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Гідравлічні випробування виявили аварійну ділянку теплової мережі на вул. В. Чорновола

2019-07-01  
Наприкінці червня на тепловій мережі по вул. В. Чорновола в результаті гідравлічних випробувань стався порив. Полтавські теплоенергетики проводять заміну аварійної ділянки трубопроводу і планують завершити роботи до 5 липня...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Щодо графіку роботи абонентської служби підприємства у святкові дні

2019-06-27  
У період з 27 червня по 2 липня цього року абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» буде здійснювати прийом споживачів відповідно до такого графіку…

«Полтаватеплоенерго»: Саме молодь зараз пише новітню історію підприємства

2019-06-27  
Цієї неділі, 30 червня, в Україні відзначатиметься День молоді…


АКТУАЛЬНО




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО