«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: На час проведення регламентних робіт «Особистий кабінет споживача» призупинить роботу

2021-01-22  
«Полтаватеплоенерго» постійно працює над покращенням якості надання послуг своїм споживачам і ефективності роботи сервісів офіційного сайту. Цього разу мова йде про доступ до сервісу «Особистий кабінет споживача». Коли він буде не доступний читайте нижче.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: До чого призведе латання «боргових дірок» Нафтогазу коштом місцевих бюджетів та рядових українців?

2021-01-22  
Через стрімке зростання вартості енергоносіїв та послуг з їх розподілу, що відбулися па початку цього року, упродовж останніх кількох тижнів країною прокотилися кілька хвиль тарифних «майданів». Не обійшли вони і наше місто. Щодо фахової оцінки ситуації на ринку енергоносіїв для надання комунальних послуг населенню та перспектив штучного втримання на плаву НАК «Нафтогаз України» за рахунок згортання соціальних програм по всій країні, читайте у матеріалі нижче…


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Вітаємо з Днем Соборності України!

2021-01-22  
Щороку, 22 січня, українці відзначають одне з найважливіших державних свят — День соборності України…

ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Актуальна інформація про теплоспоживання упродовж грудня — уже на «Мапі комерційного обліку»

2021-01-21  
Грудень 2020 року видався незвично холодним.  Як вплинула температура зовнішнього повітря на обсяги споживання тепла і де знайти адресну інформацію про кожен будинок, читайте у статті нижче…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Вартість природного газу для надання послуг опалення населенню має відповідати вартості газу для населення

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2021-01-21  
Кінець 2020 року запам’ятався полтавцям і всьому населенню нашої країни не лише традиційним очікуванням низки новорічних свят, а й хвилюванням через істотне здорожчання практично всіх комунальних послуг. Із настанням 2021 року це хвилювання спонукало громади цілої низки міст спочатку до стихійного перекриття доріг, а пізніше — зібрало організовані мітинги біля адміністративних будівель. То яким має бути вихід із цієї ситуації?..


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: А ви цього місяця вже отримали паперовий рахунок підприємства до своєї поштової скриньки?..

2021-01-20  
На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставки рахунків на оплату послуг з теплопостачання…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука стабільного перебігу опалювального періоду

2021-01-18  
Карантинні обмеження — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що прострочені оплати поки не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Де можна знайти актуальну інформацію від підприємства?

2021-01-14  
Де можна знайти актуальну інформацію від підприємства?..

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за грудень 2020 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

2021-01-08 
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Щодо графіка дистанційного обслуговування споживачів роботи абонентської служби підприємства у період новорічних і різдвяних свят

2020-12-30  
У період з 31 грудня 2020 року по 12 січня 2021 року абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» буде здійснювати дистанційне обслуговування  споживачів відповідно до такого графіка…


АКТУАЛЬНО




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО