«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Під час проведення нарахувань «Особистий кабінет споживача» призупиняє роботу

2020-08-31  
Поки абонентська служба підприємства формуватиме платіжки за послуги, отримані впродовж серпня, доступ до «Особистого кабінету споживача» буде призупинено. Чому так відбувається, читайте нижче...

Уклонімося пам’яті загиблих героїв!

2020-08-27  
Шість років уже триває війна на сході України, яка забрала тисячі життів і ще більше людських доль зруйнувала. Пам’ятати усіх, кого ворожі обстріли навіки вирвали з обіймів рідних, — обов’язок українців...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передати показники лічильників необхідно до 30 серпня включно

2020-08-27  
Кінець кожного місяця для абонентської служби «Полтаватеплоенерго» — гаряча пора, адже в цей час необхідно зібрати всі показники індивідуальних лічильників...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передати показники лічильників можна через офіційний сайт підприємства без реєстрації

2020-08-25  
Постійним користувачам офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» добре знайомий цілодобовий он-лайн сервіс «Передати показники лічильника», основною перевагою якого є відсутність обов’язкової реєстрації...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із вівторка, 25 серпня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

2020-08-24  
У зв’язку з різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, із вівторка, 25 серпня поточного року...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Щодо графіка роботи абонентської служби підприємства у святкові дні

2020-08-20  
У період з 20 по 25 серпня цього року абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» буде здійснювати прийом споживачів відповідно до такого графіка…

А ви цього місяця вже отримали паперовий рахунок підприємства до своєї поштової скриньки?..

2020-08-19  
На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставки рахунків на оплату послуг з теплопостачання…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука його стабільного функціонування

2020-08-18  
Карантин — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що прострочені оплати не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Попри фінансову скруту підприємство поповнює матеріально-технічну базу

2020-08-13  
Нещодавно підприємство придбало новий екскаватор. Які переваги цієї техніки та коли її збираються пустити в роботу, читайте у статті нижче...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» — У СМАРТФОНІ: Особистої присутності споживача в абонентській службі потребує лише обмежене коло питань

2020-08-12  
В умовах карантину і 4-денного робочого тижня підприємства споживачам варто надавати перевагу дистанційному вирішенню питань. Проте з деякими питаннями доведеться все-таки звертатись особисто...


АКТУАЛЬНО




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО