«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Що робити, якщо термін повірки індивідуальних водолічильників припав на період карантину?

2020-04-15 
Обов’язковій періодичній повірці підлягають усі прилади обліку, у тому числі й гарячої води. Однак через карантинні заходи, оголошені урядом, «Полтаватеплоенерго» відтермінувало всі держповірки...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

2020-04-14  
Нещодавно завершився опалювальний період 2019-2020 рр. І щоб наступний опалювальний сезон також пройшов без позаштатних ситуацій, працівникам «Полтаватеплоенерго» необхідно…

Опалювальний період 2019-2020 рр. у м. Полтава завершено

2020-04-10 
У зв’язку з підвищенням середньодобової температури зовнішнього повітря у місті Полтава…

ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ: Коли закінчується опалювальний період?

2020-04-08  
Рішення про закінчення опалювального сезону приймається виконавчими органами міських рад за умови…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за березень 2020 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

2020-04-07 
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Відсьогодні набирають чинності нові карантинні обмеження

2020-04-06  
Сьогодні, 6 квітня набирають чинності нові обмеження, пов’язані з протидією коронавірусній інфекції COVID-19. Відтепер…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: До 24 квітня включно абонентська служба споживачів не приймає

2020-04-03  
Поки в Україні діє карантин, взаємодіяти з підприємством краще дистанційно. Усі можливості для цього є...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: До уваги споживачів, що користуються послугами підприємства у багатоквартирних будинках

2020-04-01  
Постановою НКРЕКП для ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» затверджені двоставкові тарифи на послугу з постачання теплової енергії…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Під час проведення нарахувань «Особистий кабінет споживача» призупиняє роботу

2020-03-31  
Поки абонентська служба підприємства формуватиме платіжки за послуги, отримані впродовж березня, доступ до «Особистого кабінету споживача» буде призупинено. Чому так відбувається, читайте нижче...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Як дистанційно звернутися до фахівців підприємства?

2020-03-30  
Щоб отримати кваліфіковані відповіді фахівців підприємства, не обов’язково йти до абонентської служби. До них можна звернутись за допомогою он-лайн сервісів офіційного сайту підприємства.


АКТУАЛЬНО




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО