Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/oldpoltepl/public_html/engine/modules/show.full.php on line 335 DataLife Engine > > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за серпень 2024 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»
> Новини підприємства > «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за серпень 2024 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за серпень 2024 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»


3-09-2025, 06:12. : admin
ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2025-09-03 


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Із нарахуваннями за серпень 
можна ознайомитися за допомогою інфо-боту та в «Особистому кабінеті споживача»
Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз нарахування за серпень  можна побачити скориставшись інфо-ботом «Полтаватеплоенерго» у Viber, а також як і раніше — в «Особистому кабінеті споживача». 

Нагадаємо, що інфо-бот «Полтаватеплоенерго» у Viber  містять ширший інструментарій, який дозволяє не лише передавати показники індивідуальних приладів обліку, а й відстежувати стан особового рахунку (нарахування, оплати, заборгованість), переглядати та завантажувати щомісячні рахунки за послуги підприємства тощо. Для цього достатньо, перебуваючи у головному меню інфо-бота, обрати сервіс «Рахунки на оплату»:



А потім із запропонованого переліку обрати потрібний вам місяць, за який збираєтесь переглядати нарахування.

Однак, якщо серед різноманіття он-лайн інструментів офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» ви віддаєте перевагу вже звичному — «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), то і він також залишається добрим вашим помічником. Тож ви, як і раніше, можете задовго до надходження паперового варіанту рахунку до поштової скриньки ознайомитися із їх електронними версіями. Докладну інструкцію по використанню для цього сервісу «Особистий кабінет споживача» можна знайти тут: https://bit.ly/34RmZ8q

Не варто забувати і про можливість, незалежно від традиційної доставки поштою, замовлення щомісячної розсилки рахунків підприємства на електронну скриньку. Це можна зробити саме у цілодобовому онлайн сервісі «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/). Із докладною інструкцією замовлення щомісячної доставки електронних версій рахунків «Полтаватеплоенерго» можна ознайомитися тут: https://bit.ly/34RmZ8q

Хочемо наголосити — «Полтаватеплоенерго» постійно працює задля налагодження ефективної взаємодії зі споживачем! Саме тому, шановні споживачі, ви маєте змогу обрати для користування зручний саме для вас інструмент і користуватися ним у будь -який час!

«Полтаватеплоенерго»  прохає по можливості здійснювати своєчасні розрахунки за спожиті послуги, адже ці  кошти вкрай необхідні підприємству в першу чергу для здійснення розрахунків з постачальниками природного газу, електричної енергії, води тощо.


Пресслужба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».