ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: До уваги споживачів послуг підприємства (крім населення)

2018-08-17
Постановами НКРЕКП № 404 та № 407 від 14.06.2018 встановлені тарифи на теплову енергію та на послугу з централізованого постачання гарячої води для потреб бюджетних установ, релігійних організацій та інших споживачів (крім населення)…

Ставлячи за пріоритет якість обслуговування і повагу до споживача: абонентській службі «Полтаватеплоенерго» – 20 років

2018-08-16  
Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» – структурний підрозділ, який являє собою своєрідний авангард підприємства, адже саме його працівники найтісніше спілкуються з абонентами… 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як за допомогою онлайн-сервісу «Особистий кабінет споживача» звернутися до фахівців підприємства?

2018-08-15  
Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» продовжує серію роз’яснювальних матеріалів щодо можливостей, які пропонують онлайн-сервіси офіційного сайту підприємства… 

Заступник гендиректора «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» Роман Кашин: «З початку року споживачі заборгували підприємству 170 млн грн»

2018-08-14  
Отримати субсидію на наступний опалювальний сезон полтавці зможуть лише за умови відсутності заборгованості або укладення договору про поступове погашення боргу…

"ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО": Сорокарічна історія праці змінного майстра ВДС Михайла Кравченка

2018-08-09  
За плечима Михайла Олексійовича – сорок років роботи в галузі комунального господарства. І майже всі ці літа він провів на «Полтаватеплоенерго»…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Що робити, якщо ви замовили щомісячне надходження рахунку на електронну пошту, а його немає?

2018-08-06

Щомісячна розсилка рахунків на оплату послуг «Полтаватеплоенерго» відбувається з поштової скриньки abon@pte.poltava.ua. Оскільки у нас десятки тисяч споживачів, то поштові онлайн-сервіси ставляться до таких масових розсилок з підозрою...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як уникнути заборгованості, маючи субсидію чи пільги на послуги підприємства?

2018-08-02  
За підсумками опалювального періоду почастішали звернення споживачів, які користувалися субсидією або мали пільги в опалювальному сезоні 2017-2018 рр. щодо…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Графік роботи абонентської служби підприємства в період формування рахунків

2018-07-31  
У середу, 1 серпня 2018 року, у зв'язку з проведенням розрахунків спожитих протягом липня цього року послуг підприємства абонентська служба…

Полтавці почали передавати показники лічильників гарячої води через Telegram та Viber

2018-07-30  
З липня цього року передати показники лічильників гарячої води можна через смартфон - за допомогою месенджера Телеграм. Для цього потрібно знайти аккаунт підприємства, ввести свої дані та адресу...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: До уваги мешканців мікрорайону Сади-2

2018-07-30  
У період з 30 липня по 23 серпня цього року включно надання послуги з централізованого постачання гарячої води мешканцям мікрорайону Сади-2 буде призупинено.



АКТУАЛЬНО




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО